Myself

Myself
at office Kopusa

Wednesday, January 18, 2017

Selamat Tahun Baru 2017

Wow.. last posting 2011.. sekarang dah 2017 😂😂😂 6 tahun berlalu.. and here i am masih macam dulu. Kut kalau beranak dah masuk sekolah darjah satu.
Saya tak aktif di blog.. tapi saya aktif di FB. saya tak rasa ada org nak baca my posting blog ni.. tapi saya tetap akan menulis(ikut kelapangan) my feelings..my thought..my experience.
Alhamdulillah this blog masih boleh diaktif kan..cuma masih tak pandai nak buat design and layout.. still old school maa..
My last posting saya masih di dalam puteri UMNO. now i am deputy ketua wanita bahagian atau naib ketua wanita umno bahagian bandar tun razak. Begitulah kehidupan.. mesti ada perubahan.. dulu pink skrg merah.. dulu montel.. sekarang slim sikit.. dulu kereta proton sekarang pakai nissan.. dulu 1 rumah sekarang 2 rumah.. syukur sangat2 atas segala pemberian dan rahmat yg Allah berikan pada kami sekeluarga. semoga sahabat2 juga berada didalam rahmatNya. Yang tak berubah saya yang masih single..hehehehe.. semuanya ketentuan Tuhan.. jangan merungut.. sebab nasib kita masih lagi baik dari setengah2 orang yang lain.. (pesanan untuk diri sendiri..)
Anyway..semoga 2017 membawa lebih banyak cahaya dan sinar dalam kehidupan kita.. good luck all the best.. keep in touch.. :) :)

No comments:

Post a Comment