Myself

Myself
at office Kopusa

Wednesday, August 3, 2011

Ramadhan Al-Mubarak

Syukur Alhamdulillah kerana hambamu ini ditemukan dengan bulan Ramadhan sekali lagi. Namun sambutan kali ini pastinya muram kerana tahun ini juga kak zau kehilangan satu-satunya adik tercinta, Allahyarham Abdul Razak atau lebih dikenali sebagai Ajak atau Boy. Kehilangan arwah pastinya memberi kesan pada kami sekeluarga. Setelah Abah, Mak kini Boy...namun kak zau redha dengan ketentuan Illahi. Dia yang lebih mengetahui...Allahhuakbar.

Kepada adik-adik Puteri, kak zau ucapkan Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak. Inilah masanya kita tingkatkan amalan, kukuhkan iman serta mengambil peluang mendekatkan diri dengan Allah SWT dalam bulan yang penuh keberkatan ini.

Kak Zau percaya pelbagai program telah diaturkan di semua bahagian sepanjang bulan Ramadhan. Tambahan pula kita mendapat suntikan daripada Dato Seri Najib untuk setiap sayap. Alhamdulillah..terima kasih Dato Seri atas keprihatinan Dato Seri. Semoga Dato Seri sekeluarga dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa dilindungi Allah  SWT...amiinn..

P/s: tak sabar nak dengar lagu raya di radio...

No comments:

Post a Comment